31 Ocak 2019 Perşembe

EVRENE MESAJ - 36


En çok minnet var, yok sayamam. Mavi gezegende geçen 36 yıldır dünya da kader de bana çok cömert davrandı.

Eksik kalanlar yok mu, gırla! Bardağın dolu tarafına bakmaya çalışmak adettendir. Ben de onu yapmaya çalışıyorum. Dolu-boş değerlendirmesi de istemiyorum. Olmuşla ölene çare yok. 

Hayallerim çok komplike değil aslında.

Şu aralar sadece doya doya nefes almak istiyorum mesela. Oksijenden ciğerlerim yansın, başım dönsün istiyorum. Sokaklarda maskelerle dolaşmamak, dünyada hala insani yerler saklı dururken kendimize yaşattığımız bu saçma esaretten kurtulmak hayalindeyim.

Ne soğuk ne de sıcak ılık bir havada, hafif bir esinti eşliğinde taze toprak üzerinde çıplak ayak yürümek ikinci hayalim. Kısa bir yürüyüşün sonunda denize açılsın yolum, su masmavi olsun ben de korkusuzca atlayayım o sulara istiyorum.

Etrafta suyun, rüzgarın ve kuşların dışında hiçbir ses olmasın. Denizde sırt üstü yattığımda sular beni yavaş yavaş sürüklesin istiyorum.

Kendi kendime bile konuşmak istemiyorum. Susmak ve sadece etrafımı dinlemek. Korkmadan, saatlere takılmadan, şeklime bakmadan, yarını düşünmeden, geçmişi özlemeden, hayatı sorgulamadan, sadece kalmak istiyorum.

Kısacası…

Şehir denen caniden kurtulmak istiyorum. Hayatımızı ipotekten kurtarmak istiyorum. 
Evren, hala mesaj kabul ediyor musun?
Su, temiz hava, toprak diliyorum ben yeni yaşımdan. Bunaldım, şiştim, patladım hatta!

Allahım bir gram oksijen, yalvarıyorum!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder